Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789059728943 |
Leiderschap en management in moderne organisaties is deel 2 in de Innovatief Organiseren-reeks. In dit deel wordt op een vernieuwende manier gekeken naar de mogelijkheden en valkuilen van leiderschap aan de top, de rol en toegevoegde waarde van managers in innovatieve organisaties, het belang van gedeeld leiderschap en de kracht van dialoog. Daarbij wordt er aandacht gegeven aan zowel de organisatiekundige kant van leiderschap als aan persoonlijk leiderschap. Voorbeelden van innovatieve organisaties laten zien hoe dit alles kan uitwerken in de praktijk. Over de Innovatief Organiseren-reeks Innovatief organiseren gaat over het mobiliseren van de energie, het denkvermogen en het initiatief van alle medewerkers in de organisatie. Want de organisaties die er echt uit zullen springen in de toekomst, zijn de organisaties die ontdekken hoe ze op alle niveaus gebruik kunnen maken van de bereidheid en het vermogen tot leren en presteren van hun mensen. In de afgelopen jaren zijn hiervoor al veel nieuwe inzichten ontwikkeld. Deze inzichten, in de vorm van korte, krachtige en praktisch bruikbare artikelen, zijn nu gebundeld in een reeks e-books. De rode draad in de e-books is dat we meer menselijke energie in organisaties kunnen krijgen door meer te vertrouwen op de kracht van zelfsturing en zelforganisatie. Op de hoogte blijven van de nieuwste inzichten? Kijk regelmatig op: www.innovatieforganiseren.nl of volg op Twitter: @innovatief.